۵ پاسخ

من شنیدم حتی تو بارداری هم اوکیه اما ن همیشه فقط چند بار چون بچه وابسته ش میشه دکتر ریتا دوستی میگفت

کدوئین قد قن

چ مشکلی

مشکل داره عزیزم نباید استفاده کنی

فقط استا ساده
سرماخوردگی هم نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان سوژین🧸💖 مامان سوژین🧸💖 ۸ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی