من از ۲۲ هفته کم کم شکمم بزرگ شد شکم اول هستم قبلش کسی نمیفهمید باردارم با اینکه دوقلو هستم
من وارد ماه ششم شدم و اصلا شکم ندارم میتونی تاپیک هامو ببینی ربطی ب شکم نداره ک
خیلیم بهتره اینجوری هیچکس نمیفهمه باردارم
عزیزم نگران نباش من ۲۰ هفته کامل هستم فقط یه کوچولو شکم دارم اگه نینی اوله عادیه
منم دقیقان همونم
من از ۱۸،۱۹هفته ب بعد کم کم شکمم بالا اومد ی کوچولو الآنم تازه رفتم ت ماه ششم ولی انگار چهار پنج ماهمه
ماهایی ک از اول شکم تخت داشتیم تو بارداری زیاد شکممون بزرگ نمیشه ربطی هم ب وزن بچه نداره
عزیزم منم همونم تغییر نکردم
۲۰به بعد شکم بزرگ میش
دقیقا منم شکم ندارم اگ غذا بخورم یکم بزرگ شه
منم ۱۵ هفتمه هیچی شکم ندارم تخت
منم دوقلو دارم شکمم خیلی کمه اصلا احساس میکنم شکم ندارم🥲
سلام ببخشید دکتر شما تو ارومیه کی هست؟ تو این وضعیت باز هستن؟ دکترمناز دیروزتعطیل کرذه منموقت داشتم دیروز باید سونو میکرد اونم تعطیل کرده
منم ۱۵هفتمه شکم خاصی ندارم فقط ی کوچولو
هیچی عزیزم، همه که شکمشون زیاد بزرگ نمیشه
شکم منم تازه داره بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.