۵ پاسخ

من میانرود بودم اونجا وحشتناک بود بابام دیروز اوگد دنبالمون نزدیک پایگاهن. اینجام دیشب خیلی بد بود😐

اگه جایی داری برو

برید

بمب و موشک به اون گرونی رو نمی‌زنن تو روستا برین روستا

اگه روستا کسی رو داری برو‌

سوال های مرتبط