اگه واکسن ۶ماهکی نزنیم چی میشه

۴ پاسخ

هیچی بچه سالم تری خواهی داشت .این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن

شما رنگ زدین که هستن یا نه؟

وای چه کنیم من نزدم واسه دخترم امروز میخاستم برم

واکسن یک سالگی هم نمیذارن بزنی تا اینو نزنه

سوال های مرتبط

مامان اسما مامان اسما ۱۵ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی