۲ پاسخ

عزیزم این واکسنارو نزنید همشون مضرن و بیخود و عامل بیماریها پیج استاد بابایی و عوارض دیده هارو ببینید که این واکسنا هیچ خاصیتی که ندارن منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم متاسفانه

خب واکسیناسیونش ناقص میشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان اسما مامان اسما ۱۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۹ ماهگی
مامان مامی کوچولو مامان مامی کوچولو ۱۷ ماهگی