منم دخترم سرما خورده بود وقتی دیدم کامل خوبه رفتم ۱۶ روز هم دیر تر بردم چیزی نمیشه
اگ سرما خورده واکسن نزن بزار کامل که خوب شد بزن
اگه ازیترو بهش دادی حداقل یه هفته بعدازقطع کردنش میتونی بری واکسنشوبزنی
آزیترو خیلی فرق میکنه با سیتریزین ها اون آنتی بیوتیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.