۴ پاسخ

بخدا نه لبنیات میخورم نه گوشت قرمز نه مغزیجات نه دریایی نه کنجد هیچی نمی‌خورم دونوع دارو هم به بچم میدم اما اصلا بهتر نشده

من هیچی نمی‌خورم ولی انگار بچم به خرما وموز بوقلمون هم که خودم میخورم حساسیت داره.الان بهش پوره هویج میدم بالا میاره .سیب زمینی و هویج را با آب مرغ میپزم بازم بیشتر بالا میاره پس من چکار کنم

من لبنیات نمیخورم وگرنه دیگه امه چیز میخورم ۴ روزه که دارم فرنی با اب و حریره بادام میدم بهش

عزیزم من شیر خودم میدم ودکتر برام لبنیات و گوشت قرمز ممنوع کرد
تا چهار ماه نیم نخوردم بچم ک پنج ماهه شد لبنیات غیر از شیر شزوع کردم سه روز سه روز ببینم با کدوم رفلاکسش شدیدتره
دیگ از ماه ۶شیرم میخورم خوب شد دیگ
الان ولی تو غذاش ک شیر بریزم مشخص اذیت میشه کم میریزم میخوره مثلا تو فرنیش
گوشت قرمز گوسفندم پلوگوشت شوید درست میکنن میکس میدم اکیه

سوال های مرتبط