استرس دیگ بیشتر از این ک رهبر رو از دست دادیم
تا اخرین قطره خونش رو باید پس بگیریم
باید خون تمام کسایی ک مارو ب این حال در اوردن بریزیم
باید خون ترامپ و نتانیاهو رو بریزیم
دیگ ما رد دادیم پا رو خط قرمز گذاشتن
ما خدا رو داریم خدا بهترین روزها رو برامون قطعا رقم خواهد زد
رهبر تو به گفتگویی گفتن اگرم من نباشم بعد من یه شخص خوبی میان برای اداره و رهبری
امیدوارم تعجیل بشه تو فرج آقامون
منم استرس اینو دارممممممم😭🥺
تا الان استرس نداشتی؟
تازه استرس گرفتی؟🤣🤣🤣
خوشحال باش آزادیمون نزدیکه
الان استرس چیو داری
بازمیزنن؟
منم
هیچی نمیشه انشالا نگران نباش ...
منم دارم از ترس میلرزم😭😭😭
ما یعنی کیا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.