من زنگ زدم تازه نیستن تا یکشنبه هفته بعد
زنگ بزن عزیزم.
مراکز درمانی شاید باز باشن.
نیستن
تعطیل عمومیه و عزای عمومی فکر نکنم کسی باشه
عزیزان مرکز بهداشت های منتخب باز هست یعنی اونایی ک بزرگتر و مهمتر هستن من امروز واکسن پسرمو زدم از ۴تا مرکز بهداشت یدونه فعال بود
من رفتم تعطیل بود.
الان همسرم رو فرستادم باز بودن
گفتن ابلاغیه ای نیومده ک ببندیم
پسر منم فردا واکسن داره
نه چند روز تعطیله و 40 روز عزاعمومی
منم امروز نوبت واکسنه همینجوریشم یکهفته دیر دارم میبرم ولی نمیدونم بازن یا نه همه گفتن تعطیله
من الان اومدم به زور دندانمو کشیدم گفت میبندیم
سئوال منم هست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.