خانوما من یادم نمیاد برای ازمایش بتا باید ناشتا باشم؟

۴ پاسخ

هرزمان از روز بری میشه نیاز ب ناشتایی نداره

سلام عزیزان برام دعا کنید امروز سنو آن تی دارم یه خوابی دیدم میترسم🙏

ن نیازی نیست

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
معجزه خدا🥹❤ معجزه خدا🥹❤ قصد بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو هستم مامان کوچولو هستم هفته نهم بارداری
مامان بچه جون مامان بچه جون هفته هجدهم بارداری
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۳ ماهگی
مامان roham مامان roham هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یلدا و تو دلی💞 مامان یلدا و تو دلی💞 هفته سی‌وچهارم بارداری