تورو خدا تایپیک قبلیمو جواب بدین خیلی استرس دارم

۱ پاسخ

نگران نباش عزیزم.تا یه هفته ای دیگه درست میشه همه چی.منم اینطور بودم ۴ بار رفتم سونو تا قلب بچم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری