ازامیش سلفری چیه نیاز ب ناشتایی داره ؟؟

۷ پاسخ

سلفری آزمایش خون هست که کروموزوم بچه رو چک میکنن ۹تومن قیمتشه و اینکه ناشتا باشی خون نمی‌گیرن میگن برو یه چی بخور

اگر قرص اسپرین میخوری باید 24 ساعت نخوری بد بری ازمایش بدی نیاز ب ناشتا بودن هم نداره

نه گشنه نباشی که زیاد خون میگیرن

من nipt اتجام دادم ۱۲ تومن ولی سلفری ارزونتره منتها nipt تخصصی تره

نه نیاز نیستبه ناشتایی آزمایش ژنتیک هزینشم ۱۰ تومن

نه قبلش یه چیزی بخور.
اگه بدن ضعیفی داری، یکی ام با خودت ببر، چون تقریبا ۱۵ میل (از اون سرنگ گنده ها) ازت خون میکشن، ممکنه ضعف کنی بعدش

سلفری آزمایش خون از خون مادر سلول های جنینی جدا میکنن برای آزمایش نقص ژنتیکی نه نیازی به ناشتایی نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته هفدهم بارداری
مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی