سلفری آزمایش خون هست که کروموزوم بچه رو چک میکنن ۹تومن قیمتشه و اینکه ناشتا باشی خون نمیگیرن میگن برو یه چی بخور
اگر قرص اسپرین میخوری باید 24 ساعت نخوری بد بری ازمایش بدی نیاز ب ناشتا بودن هم نداره
نه گشنه نباشی که زیاد خون میگیرن
من nipt اتجام دادم ۱۲ تومن ولی سلفری ارزونتره منتها nipt تخصصی تره
نه نیاز نیستبه ناشتایی آزمایش ژنتیک هزینشم ۱۰ تومن
نه قبلش یه چیزی بخور.
اگه بدن ضعیفی داری، یکی ام با خودت ببر، چون تقریبا ۱۵ میل (از اون سرنگ گنده ها) ازت خون میکشن، ممکنه ضعف کنی بعدش
سلفری آزمایش خون از خون مادر سلول های جنینی جدا میکنن برای آزمایش نقص ژنتیکی نه نیازی به ناشتایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.