۹ پاسخ

بگیر عزیزم این غم تموم میشه اما عقده ب دل بچت ک چرا تولد دوسالگیشو نگرفتید تموم نمیشه

من با اینکه غم داشتم برای جوونای از دست رفتمون و تازه ده روز رد شده بود تولد دخترمو گرفتم

تولدش مبارک، بگیر عزیزم فقط اونایی که میدونی خوشحال میشن دعوت کن اخه تولد بچه اصلا نباید جلو بچه حرفی بزنی ، یافقط خودمونی بگیر

خودتون سه تایی بگیرین
مهم اینه عکسی بمونه یادگاری

تو بگیر ب بچه قول دادی چکار داری

مبارک باشه عزیزم
چرا نگیری
بگیر حسابی خوش بگذرونید

بگیر عزیزم چرا نگیری

اخهه تولدشه .الهی که ۱۲۰ساله اتفاقا شادمانه تولد بگیرین ❤️

بگیر بابا

چرا نگیری

سوال های مرتبط

مامان مهدیار احمدی مامان مهدیار احمدی ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۲ سالگی
مامان ߊ‌ܠࡅ࡙ߊ‌ܚࡍ🦋💕🥺 مامان ߊ‌ܠࡅ࡙ߊ‌ܚࡍ🦋💕🥺 ۲ سالگی