بگیر عزیزم این غم تموم میشه اما عقده ب دل بچت ک چرا تولد دوسالگیشو نگرفتید تموم نمیشه
من با اینکه غم داشتم برای جوونای از دست رفتمون و تازه ده روز رد شده بود تولد دخترمو گرفتم
تولدش مبارک، بگیر عزیزم فقط اونایی که میدونی خوشحال میشن دعوت کن اخه تولد بچه اصلا نباید جلو بچه حرفی بزنی ، یافقط خودمونی بگیر
خودتون سه تایی بگیرین
مهم اینه عکسی بمونه یادگاری
تو بگیر ب بچه قول دادی چکار داری
مبارک باشه عزیزم
چرا نگیری
بگیر حسابی خوش بگذرونید
بگیر عزیزم چرا نگیری
اخهه تولدشه .الهی که ۱۲۰ساله اتفاقا شادمانه تولد بگیرین ❤️
بگیر بابا
چرا نگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.