خانما تو ۱۰ هفته هیچ حسی از بچه تو شکم نمیشه ؟

۴ پاسخ

هنوزخیلی زودههه من تواون هفته ها حتی یادم میرف باردارم الان عادت کردم یجورایی بهترشدم

زوده هنو

نه زوده هنوز ازهفته ۱۸ به بعد

هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری