شکمم خیلی بزرگ شده، هفته بیستم هستم، خودم زیادی چاق شدم یا طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

شما ترشحات قهوه ای داشتین هفته های یازده دوازده ؟ خوب شدین بعدش؟

۳ کیلو زیاد نیست که
منم ۳ کیلو زیاد کردم تا ۵ کیلو هم جا داشته تا الان

من پنجاه و هشت بودم الان ۶۵

شاید نفخه
معمولا با نفخ شکم یهو میا بالا

خیلی اضافه نکردی خوبه من بیشتر از شما اضافه کردم .سونو نمیخاد بری چرا الکی استرس می‌دین

تا ۱۸ هفته ۴ کیلو اضاف کردم تاالان شده ۱۲ کیلو😐 فلن که بهم گیر ندادن

منم چاق شدم طبیعیه😆

چند کیلو اضاف کردی ؟
معمولاً میگن هفته ای ۳۰۰ گرم مجاز به افزایش وزن هستید

نگران بودی ی سونوگرافی برو بررسی بشی

چندکیلویی

سوال های مرتبط

مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان توراهي مامان توراهي ۴ ماهگی