خانما شکمم برا هفته خودم خیلی بزرگ نشده ؟

تصویر
۸ پاسخ

شکم من چند برابر اینه🤣

نه کوچولوهه مثل شکم من خوبه رو هوا نخواب فقط

شکمت کجاس😑

نه مال منم همینه

نرماله عزیزم برا منم برا هفتم کوچیکه احساس میکنم
یکی از شکم کوچک قله داره یکی از شکم بزرگ الان خدا خودش هم در شوکه میگه ینی این بنده هارو خودم افریدم 😅

من ۱۸ هفتم.شکمم از شکم تو، بزرگتره

نه نرماله کاملا

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاه پسر 🩵 مامان شاه پسر 🩵 روزهای ابتدایی تولد