شکم من چند برابر اینه🤣
نه کوچولوهه مثل شکم من خوبه رو هوا نخواب فقط
شکمت کجاس😑
نه مال منم همینه
نرماله عزیزم برا منم برا هفتم کوچیکه احساس میکنم
یکی از شکم کوچک قله داره یکی از شکم بزرگ الان خدا خودش هم در شوکه میگه ینی این بنده هارو خودم افریدم 😅
من ۱۸ هفتم.شکمم از شکم تو، بزرگتره
نه نرماله کاملا
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.