۶ پاسخ

تو این وضعیت امن ترین جا تو شکم ما بودنه💔

منممم

من دیشب از استرس مردم . انقدر سروصدا میاد .الان هم که خبر شهادت رهبر اومد بدتر شدم.
از طرفی هفته دیگه زایمانم معلوم نیست چی میشه .اصلا میتونم برم بیمارستان یا نه چون بیمارستان تهرانه الانم همش تهران میزنن😭

عزیزم😅😅

مگه جنگ تموم شد
من خبر ندارم از هیچی؟

اخی🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مبین مامان مبین ۸ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی