تو این وضعیت امن ترین جا تو شکم ما بودنه💔
منممم
من دیشب از استرس مردم . انقدر سروصدا میاد .الان هم که خبر شهادت رهبر اومد بدتر شدم.
از طرفی هفته دیگه زایمانم معلوم نیست چی میشه .اصلا میتونم برم بیمارستان یا نه چون بیمارستان تهرانه الانم همش تهران میزنن😭
عزیزم😅😅
مگه جنگ تموم شد
من خبر ندارم از هیچی؟
اخی🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.