هم هفته های من کیا زاییدن من موندم هنو ای بابا

۷ پاسخ

منم هنوز زایمان نکردم 🥲

الان فردا خودمم برم نگه میدارن چهل و تموم میکنم

ادم خجالت میکشه از بس همه میگن نراییدی

منم هستم🙋‍♀️

منم نزاییدم🙌😥

دیگه آخراشی عزیزم
منم هستم ولی خستم😅

من هستم فعلا😁

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان معجزه🥹✨ مامان معجزه🥹✨ ۴ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی