۶ پاسخ

تو غدات آلو بریز . گل محمدی . اینا شکمشو کار میندازه . اب سیب . در کنار موز چیزی بده جبرانشه

دختر من که دو سال یبوست با خوردن نخوردن خوب نمیشه .
فعلا دو یه ماه فقط پودر میدم می‌تونه راحت دفع کنه .

موز برا یوبوست خوبهه من دخترم راحت شکمش کار میکن ه

شربت لاكتولوز بهش بدين

بده بهش بعدشم لواشکی چیزی بده بخوره

من شنیدم موز رسیده اتفاقا برای یبوست خوبه

سوال های مرتبط