۲ پاسخ

سرماخوردگی عفونت ک نیس ویروسه تا زمانی‌ک جاییش عفونت نداره چرا چرک خشک کن میدی ک مریضی تو بدنش پنهون بشه باز چند وقت دیگ خودش نشون بده

شربت سرماخوردگی. و شربت دیفن هیدرامین یا استامینوفن بده بهش چرک خشکن هم هر ۸ساعت بده

سوال های مرتبط