۳ پاسخ

عزیزم فشار خون بالا باعث میشه بگیری منم گرفتم مشکل خاصی نداره زیر ۳۰۰ تقریبا نرمال هست از من ۳۰۶ بود فشارم قرص فشار میخوردم وقتی ۳۷ هفته بودم رفتم چکاب بچه تکون میخورد ولی من از ۱۰ تا تکون که ان اس تی نشون میداد ۵ تا رو متوجه میشدم به خاطر دفع پروتئین و فشار خون ضربان قلب بچه هم بالا رفت سزارین شدم نمک نخور واینکه حتما به دکترت بگو چون به محض ورود به ۳۷ سزارین میکنن

فشارخون بالا باعث میشه پروتئین بیشتری از خون خارج و وارد محیط بدن بشه

منم بستری کردن الان
چون فشارم بالاس و دفع پروتئین دارم

سوال های مرتبط