عزیزم ۱۰روز صبر کن اگه پریود نشدی برو سونو
طی ۱۰روز هم اگه پریود نشدی یک روز درمبان بی بی چک بزن ببین خطش پرنگ میشه
من یبار آزمایش دادم با تست مثبت منفی شد عددش حتی زیر صفر بود
بعد چند روز پریود نشدن دوباره دادم بود
وا مگه میشه!؟ بی بی چکت مثبته🤔
صبر کن هنوز چیزی نخور، اگه تا چند روز پریود نشدی دوباره برو آزمایش بده
باز بی بی چک بزن ببین مثبت میشه!!!
صبر کن شاید زود رفتی من اینجا یکی دیدم دوبار آزمایش داد منفی بعد دوبار مثبت شد آزمایش هام الکی شدن دگ 🤦♀️هیچی نخور واستا ببین اگ همچنان تاخیر داشتی برو ولی چیزی نخور ک پریود شی مواظب باش
واااا مگه میشه!!
مثبت بود بی بی چکت
یه آزمایشگاه دیگه برو
چند شد تیترش
تیتر دادی یا بتا خالی
چطور خطش ک مشخص بود 😢چندم سیکلت بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.