دیگه ب تست هام نمیشه اعتمادکرد
هیچوقت به یه مدل بیبی چک اعتماد نکنید حداقل چهار تا بگیرید دوتا تو یه روز دوتا هم دو روز دیگه بزنید چون هم بخاطر هورمون مثبت نشون میده هم بعضی ها اصلا خراب میشه آدم استرس میگیره من یه دونه زدم کاملا مثبت شد کلی ذوق و گریه دکترم گفت منفی بخاطر هورمون
عزیز منم منفی شدم میگن این بیبی چکا مثبت میزنن
جانم منم تستم مثبت شد آزمایش منفی دکتر گفتی بعضی آدم آزمایش بارداری نشون نمیده برو سون من رفتم مثبته
این مارک تست همینه واسه خیلی آدما همینجوریه ولی منفیه
اخه من این تست رو صد بار زدم مثبت پررنگ شد خیلی بد جور رید به زندگیم
مارکش چیه؟
بعضیا هاله کاذب میدن
مثبت نيست اين؟😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.