۴ پاسخ

خب؟؟؟
این دیگه بجه خداخواسته هست.
مثل دختر من

هیچ وقت فکر نمیکردم چنین بلایی سرم بیاد

فرداش درد شدیدی منو گرفت راهی بیمارستان شدم بچه تو لوله رحمی رشد کرده بود و لوله رو پاره کرد و لوله سمت چپم رو از دست دادم تو بیمارستان دولتی ۲۰ میلین خرج کردن خلاصه سه جای شکمم رو سوراخ کردن و

الان دیگە هیچی

سوال های مرتبط