عزیزم لهجه ی هر جایی متفاوت هست.این کلمه هم جزو هموناست.موضوع مهمی نیست.همین که میفهمیم هم وطنمون چی میگه کافیه.فدای سرش
به خاطر لهجه هست نه این که بخوان اشتباه بگن
باز اینجوری خوبه بعضیا میگن مای بیبی نمییییدونن اسم ی برنده پوشکه آقاااااا میگن مای بیبی چ مارکی خوبه؟🤣🤣🤧
بی خیال بابا ، زبان و لهجه همه اقوام ایرانی قشنگه ما نمیتونیم همه رو وادار کنیم اونطوری که ما دوس داریم حرف بزنن
یا اونایی که به همسایه میگن همساده🥲
قربونت برم بگو همسایههههه🫂🔪
ماهم تو لهجمون میگیم پوشاک😂
کی گفته پوشاک
من متنفرم یکی ب سیزده بگه سینزه🫤🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬عمو سیزده تو فارسی سیزده هست سیززززززده
یا خاستگار تهرانی داشتم البته کرج بود سمت پرند ب سیب زمینی میگفت سیب زَمَنی منم متعجب
شاید اشتباه تایپی بوده
منم اینایی که ب سیب زمینی میگن سیب زَمَنی درکککککک نمیکنم😞😞😞
🤣🤣🤣
تازه برا من پوشک هم عجیبه😂مای بی بی میگم
آره بعضیا دیگه عادت کردن مثل بعضیا که به جیش میگن دیش!
من اینجا دیدم به سزارین میگن سزاریان و به پماد پاماد میگن خیلی برام عجیب بود
کیبورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.