۸ پاسخ

منم سزارین شدم و دردم کم تر شده ولی چیزی که من تجربه کردم اگه تو پریودی به خصوص ۳ ،۴ روز اول چیزایی سردی و ترشیجات بخوری پریود بعدی دردت بیشتر میشه برای من که اینجوریه و سعی میکنم مراعات کنم

من دردا خیلی کم شد تقریبا دیگه درد ندارم

منم ۱۶ روزه زایمان کردم هنوز کمر درد دارم

اون مال زایمان طبیعیه چون رحمت بازتر میشه
من قبل زایمان زمینو چنگ میزدم بعد زایمان طبیعیم اصلا نمیفهمم کی میشم

قدیمو ولش کن الان همچی برعکس شده بخدا

من تا همین سه چهارتا پریودی قبل اصلا درد نداشتم و واقعا راحت شده بودم ولی دوباره چندسری آخر دقیقا مثل همون قبل از بچه شدم

اگه طبیعی زایمان کرده باشی دردت کمتر میشه عزیزم
من طبیعی زایمان کردم اصن نمیفهمم پریود میشم انقدر که راحت شدم و در ندارم دیگه

برا منم کم نشده اصلا
آخه قدیمیا گشاد میشدن بخیه نمیزدن الان بخیه میزنن واس همونه فک کنم😂😂😂

سوال های مرتبط