مامانا این لباس سایز یک کوچیکه برا بیمارستان ؟

تصویر
۳ پاسخ

سایز بستگی ب جسته بچه داره من بچم۲۸۵۰بود ی دست کامل سفرگرفتم یعنی تاپ و استین بلند و شلوارو جوراب و دستکش و جوراب و دورپیچ
ی دست سایز یک گرفتم یکی هم سرهمی بدون جوراب کلاهدار برای روزترخیص

نه عالیه

فک نکنم کوچیک باشه، ولی میگن تو بیمارستان سرهمی بخاطر بندناف و سرهمی جورابدار بخاطر اینکه از کف پا خون میگیرن نمیذارن بپوشونی، میتونی برداری برای وقت ترخیص تنش کنی

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی