سایز بستگی ب جسته بچه داره من بچم۲۸۵۰بود ی دست کامل سفرگرفتم یعنی تاپ و استین بلند و شلوارو جوراب و دستکش و جوراب و دورپیچ
ی دست سایز یک گرفتم یکی هم سرهمی بدون جوراب کلاهدار برای روزترخیص
نه عالیه
فک نکنم کوچیک باشه، ولی میگن تو بیمارستان سرهمی بخاطر بندناف و سرهمی جورابدار بخاطر اینکه از کف پا خون میگیرن نمیذارن بپوشونی، میتونی برداری برای وقت ترخیص تنش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.