خانما در چه وضعین چرا تاپیکا بالا نمی یان

۳ پاسخ

منظریه مسکونی زدن؟خبر دارین؟

من حالم خعل بده عصر شوک وارد شد بهم شهرمونو زدن بغل گوشمون بیمارستان و سپاه بود

فعلا فکنم خبری نیست دیگه ولی ساعت 10 منظریه رو زدن

سوال های مرتبط