۴ پاسخ

اصن اونش بماند
سوال میپرسم بعد چندساعت میاد برای خودم😐اصن یه وضعیه..

ویو ک‌ کم میخوره
سوالم ک ثبت میشع اصن تو صفحم نمیره😐😂
الان ی تاپیک جدید گذاشتم ولی پیداش نمیکنم
بعد میرم رو قسمت زنگوله میبینم بچها برام جواب گذاشتن😂😂

فک کنم شبا بیشتر ویو میخوره

به نظر منم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته شانزدهم بارداری