اصن اونش بماند
سوال میپرسم بعد چندساعت میاد برای خودم😐اصن یه وضعیه..
ویو ک کم میخوره
سوالم ک ثبت میشع اصن تو صفحم نمیره😐😂
الان ی تاپیک جدید گذاشتم ولی پیداش نمیکنم
بعد میرم رو قسمت زنگوله میبینم بچها برام جواب گذاشتن😂😂
فک کنم شبا بیشتر ویو میخوره
به نظر منم همینطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.