۵ پاسخ

احتمالا رفلاکس هست عزیزم
یاهم بهش نمیسازه شیر خشک

سلام خانومااا حالتون خوبه ؟؟
من از استرس نمیتونم حتی بخوابم

چند وعده و چند میل میخوره؟

رفلاکس داره حتما یا زیاد میخوره یا زود اروغ نمیزنه

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط