سنو انجام دادم ۲۹ هفته تمام وزنش ۱۲۰۰ خوبه ؟؟؟

۶ پاسخ

میشه بهم درخاست بدی پرم

چیشد رفتی دکتر چی گفت

امروز دکتر هست

عزیزم بسلامتی انشالله بغل بگیریش برو دکتر نوبت گرفتی پیشه فرشته نصاری

خوبه عزیزم

بمن گفت ۱۲۰۰ کمه و لیدی میل داد بهم ولی دکتر تغذیه ای که رفتم گفت وزنش عالیه الکی شیرخشک نخور .منم نخوردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی