شیردوش باشیردوش بدوش منم یه ماهه اینجوری میکنم کم میادروزی درحده 120میل ولی ب اونم شکر
وااا زوده فعلا واس شیر نخوردنش گناه داره
ذوغ شتر بخور
لاکتاول بخور بیاد
مغزیجات
ان شاالله برگرده
ولی خب نمیشه رازیانه بخوری بچت پسره
من پودر گالاکتومید گرفتم خوردم خیلیی خوبه شیرم زیاد شده
عرق رازیانه هم خیلی خوبه
زیر اب گرم سینت رو ماساز بده
من از یه عطاری یه حلوا خریدم بعد از اینکه خوردم دیدم چقدر شیرم زیاد شده
جوری سینه هام داشت میترکید از فشار
خواستی عکسشو بفرستم برو بگیر
شاید برای شما هم جواب داد
منم همین مشکل رو داشتم اومدم رژیم گرفتم شیرم قطع شد😭 به زور برگردوندم..
سعی کن چای زیادی بخوری من توی یکساعت بیشتر از دو لیوان چای میخوردم .... غذا بخور اصلا نزار گشنگی بکشی حتی اگه گشنت هم نبود غذا بخور من روزی چند وعده میخورم.... آب ، آب خیلی زیادی بخور ، دو سه روزی یکبار رازیانه دم کن زیاد نخور شیرت تلخ میشه
اگه بچه ات نخوره دیگ فایده نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.