سلام واسه آبریزش بینی چه شربتی خوبه

۱ پاسخ

من پلارژین ک ب بچم میدادم سریع ابریزشش قطع میشد.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه 🩷 مامان فاطمه 🩷 ۱۴ ماهگی