۴ پاسخ

من هرموقه یادم بیوفته یه چیزی میدم میخوره…البته به عیر از وعده های صبونه نهار شام

معمولا ۳ وعده میدم گاهی ببینم فاصله زیاد افتاده میوه هم میدم
این چند روز ک مریض بود که اصلا یه وعده هم بزور میدادم

من ساعت ۱۰ اینا که بیدارمیشه صبحونه میدم بد ۱۲ مبخوابه تا دو سه اینا که بیدار شد ناهار میدم بد ساعت ۶،۷ یه میان وعده که بیشتر اوقات سرلاک میدم ساعت ۹ اینام شام

عزیزم تیام جون هر وعده چند قاشق میخوره

سوال های مرتبط