۷ پاسخ

من بالا اوردم راستش شربت خوردی فقط بشین حرف نزن تکونم نخور

پشمام من هر ی ساعت گشنم میشه چطور باید تحمل کرد

بین ۸ تا ۱۲ ساعت
من از ساعت ۱۰ شب دیگ چیزی نخوردم
صبح زود برو ک اذیت نشی
۸ برو عالیه

ازساعت۱۰به بعد چیزی نخور تا۸صبحمن اینجوری بودم

منم دقیقا همینقد طول کشید ،از ۸ که شام خوردم ،دیگه تا ساعت ۱۲ ظهر فردا چیزی نخوردم ،،ضعف کرده بودم ،شربت و که خوردم ،چندشم میشد

۸ تا ۱۰ ساعت قبلش باید ناشتا باشی
بعدم ک شربت رو میخوری دیگه نباید صبحانه بخوری
تا چند مرحله خون رو ازت بگیرن
بستگی داره سه مرحله خون بگیرن یا ۴ بار
حدود ۱۱-۱۲ ظهر میتونی صبحانه بخوری

من ساعت ۹ شب سوپ خوردم
فرداش رفتم ازمایش

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد