من بالا اوردم راستش شربت خوردی فقط بشین حرف نزن تکونم نخور
پشمام من هر ی ساعت گشنم میشه چطور باید تحمل کرد
بین ۸ تا ۱۲ ساعت
من از ساعت ۱۰ شب دیگ چیزی نخوردم
صبح زود برو ک اذیت نشی
۸ برو عالیه
ازساعت۱۰به بعد چیزی نخور تا۸صبحمن اینجوری بودم
منم دقیقا همینقد طول کشید ،از ۸ که شام خوردم ،دیگه تا ساعت ۱۲ ظهر فردا چیزی نخوردم ،،ضعف کرده بودم ،شربت و که خوردم ،چندشم میشد
۸ تا ۱۰ ساعت قبلش باید ناشتا باشی
بعدم ک شربت رو میخوری دیگه نباید صبحانه بخوری
تا چند مرحله خون رو ازت بگیرن
بستگی داره سه مرحله خون بگیرن یا ۴ بار
حدود ۱۱-۱۲ ظهر میتونی صبحانه بخوری
من ساعت ۹ شب سوپ خوردم
فرداش رفتم ازمایش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.