کسی دفع پروتیین داشته تو ادرارش؟ علائم خاصی داره؟

۲ پاسخ

من کمی دارم پاهام ورم می کنه

عزیزم دست و پاها ورم می‌کنه
فشار بالا می‌ره

سوال های مرتبط

مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد