قرص لوراتادین واسه آبریزش بینی ست ؟؟؟

۷ پاسخ

این جدید در اومده ؟

من پسرم سرماخورده آبریزش بینی و سرفه میکنه براش شربت دس لوراتادین نوشت دکتر

آره به من دکتر جدید برای سرماخوردگیم داد که آبریزش و اینا رو بند بیاره

اره من مبخوردم

آره جواب میده ، برای خودت میخوای ؟
برای بچه ها شربت دس لوراتادین یا همون نئوتادین باید بدی

ولی خواب آوره
میتونی فکسوفنادین بخوری دیگه خواب آور نیس

سرفه و ابریزش

سوال های مرتبط

مامان آناشیدو آرسین مامان آناشیدو آرسین ۱ سالگی
مامان MIRAN.YAZDAN🪺 مامان MIRAN.YAZDAN🪺 ۱۷ ماهگی