خانما قطره واسه آبریزش بینی چی بدم بچم؟؟

۶ پاسخ

خودش خوب میشه،تند تند خالی کن فقط،دارو تواین سن زیادخوب نیس

سدیم کلرید

پلارژین

سیتریزن

سیتریزین یا پلارژین

سیتریزین

سوال های مرتبط

مامان 🍂رَستا🍂 مامان 🍂رَستا🍂 ۱ سالگی