۳ پاسخ

عادیه
به قولی پریوده
بابت هورمونای مادره
میتونی یه دکتر ببری
ولی حتی اگه خون بیاد در حد دو سه قطره هم عادیه

عزیزم دخترا اوایل بدنیا اومدن اینجوری میشن نگران نباش عادیه

عیب نداره تا دوماهگی طبیعیه

سوال های مرتبط