۴ پاسخ

ایدی بله رو گذاشتم

زهرا جون چیشد پس بردیم گروه

منم همش سردردبودم جوری ک سرموبالاپایین نمیتونستم بکنم دیگ فقط میخواستم خودموبزنم ازدرداخرش دکترطب سنتی بهم گفت ی تشت ابجی داغ بکن پاهاتوبذارتوش داغیش درحدی باش ک نسوزه ولی تکون بدی میسوزونه خوب شدم دیگ الحمدلله

فشارت چه جوره؟؟؟

سوال های مرتبط