فعلا سالمیم خداروشکر خونه نشستیم ، از همه جا زنگ زدن موندیم خونه نرفتیم جایی ..
دیروز که وارد بندر شدم سر فلکه ششصد بودم دوسه بار سمت هدیش زدن دود بلندمیشد
ما که نزدیک صداو سیما بودیم کلی هم ارگان کنارمون از جمله نیرو دریایی وشهرک چمران و ..... دیگه همون ساعت اول از شهر اومدیم بیرون طاقت سرو صدا رو نداشتم ساعت ۱۱تقریبا بندرو زدن ما ساعت ۱ توی راه بودیم
جسمی آره روحی نه...
سالمیم خداراشکر
چیزی شده بندر؟؟؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.