🥺بچه ها حالتون چطوره سالمید؟؟

۶ پاسخ

فعلا سالمیم خداروشکر خونه نشستیم ، از همه جا زنگ زدن موندیم خونه نرفتیم جایی ..

دیروز که وارد بندر شدم سر فلکه ششصد بودم دوسه بار سمت هدیش زدن دود بلندمیشد

ما که نزدیک صداو سیما بودیم کلی هم ارگان کنارمون از جمله نیرو دریایی وشهرک چمران و ..... دیگه همون ساعت اول از شهر اومدیم بیرون طاقت سرو صدا رو نداشتم ساعت ۱۱تقریبا بندرو زدن ما ساعت ۱ توی راه بودیم

جسمی آره روحی نه...

سالمیم خداراشکر

چیزی شده بندر؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان به‍راد مامان به‍راد روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد