سلام بر ۳۵ هفته ها. حالتون چطوره🫠

۵ پاسخ

خوبم.‌من حس میکنم لگنم شکسته

داغون🥴

شکر فعلا خوبم و سرپا یکم پهلو بپهلو شدن سخته برام
خودت خوبی عزیزم؟

من احساس سنگینی زیادی دارم .به زور راه میرم و میشینم و غذا درست میکنم

سلام 🖐خوبیم 🫢

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان فسقلی:)👼🏻🩵🍼 مامان فسقلی:)👼🏻🩵🍼 ۱ ماهگی