۶ پاسخ

ممنون عزیزم خیلی عالی بود ، مخصوصا الان که دسترسی به گوگل نداریم
ولی کاش یه چیزایی هم برای بعضی مامانای گهواره بود ، بعضیا بکسره تاپیک میزنن داریم سکته میکنیم ار ترس ، وای چی میشه ، وای بچم چی میشه ، اضطراب خودشونو با یه تاپیک به بقیه انتقال مبدن
اینجا قزوین فعلا هیچ خبری نیستا نمیدونم ، مامانای قزوینی چرا انقدر جو میدن ، از رو ادا هست یا واقعا نمیتونن خودشونو کنترل کنن
بعض وقت تو دلم میگم من ۳۸ سالمه ،شابد پوستم کلفته ، اینجا اکثر مامانا زیر ۲۵ سال هستن ، شاید انقتضای سنشون هست
در کل ترس خوب نیست و ترسوها زودتر اسیب میبینن 🙏🌹

اینم اخریش

تصویر

نوجوانان

تصویر

7تا12سال

تصویر

مرسی عشقم ❤️

ممنونم

سوال های مرتبط

مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی
مامان آیهان‌وتودلی🩷 مامان آیهان‌وتودلی🩷 هفته سی‌ودوم بارداری