ممنون عزیزم خیلی عالی بود ، مخصوصا الان که دسترسی به گوگل نداریم
ولی کاش یه چیزایی هم برای بعضی مامانای گهواره بود ، بعضیا بکسره تاپیک میزنن داریم سکته میکنیم ار ترس ، وای چی میشه ، وای بچم چی میشه ، اضطراب خودشونو با یه تاپیک به بقیه انتقال مبدن
اینجا قزوین فعلا هیچ خبری نیستا نمیدونم ، مامانای قزوینی چرا انقدر جو میدن ، از رو ادا هست یا واقعا نمیتونن خودشونو کنترل کنن
بعض وقت تو دلم میگم من ۳۸ سالمه ،شابد پوستم کلفته ، اینجا اکثر مامانا زیر ۲۵ سال هستن ، شاید انقتضای سنشون هست
در کل ترس خوب نیست و ترسوها زودتر اسیب میبینن 🙏🌹
اینم اخریش
نوجوانان
7تا12سال
مرسی عشقم ❤️
ممنونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.