خیز خیلیم خوبه
نه چرا خوبه واسه کم خونی اتفاقا..مشکلش چیه...
من دو سه روزه غذاهایی ک میخورم سر دلممونده...شکمم زیاد کار نمیکنه
مثوقتایی ام ک غذا خیییلی میخوری بعدش نمیتونی دراز بکشی... احساس سیری زیاد دارم
به نظرت چکار کنم چی بخورم ک معدم راحت شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.