خوردن بادام زمینی مشکلی داره؟

۲ پاسخ

خیز خیلیم خوبه

نه چرا خوبه واسه کم خونی اتفاقا..مشکلش چیه...
من دو سه روزه غذاهایی ک میخورم سر دلم‌مونده...شکمم زیاد کار نمیکنه
مث‌وقتایی ام ک غذا خیییلی میخوری بعدش نمیتونی دراز بکشی... احساس سیری زیاد دارم
به نظرت چکار کنم چی بخورم ک معدم راحت شه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولوم مامان فرشته کوچولوم ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان ایهان👶🏻😍 مامان ایهان👶🏻😍 ۱۰ ماهگی