یعنی کسی حرف نمیزنه

۲ پاسخ

خوبی ؟تو صدایی شنیدی امشب ؟
من تلوری ام اخرین بار فقط ساعت دو و ربع ظهر سه بار خیلی بد پادگانی پشت خونمون زدن و تمام د نشنیدم

خیلیا نمیدونن که میتونن تاپیک بذارن فک میکنن کلا قطعه

سوال های مرتبط