نه لازم نیست اصلا
این که وای کرم ضد افتاب بزنید کرم فلان کرم بهمان همش تبلیغات این شرکت ها و کارخونه هاست بچه هیچ چیزی جز تربیت درست آغوش گرم پدر و مادر و غذای درست و مفید تا رشد خوبی داشته باشه نیاز نداره
میگن ضد آفتاب فیزیکال بهتره
مثال ضد آفتاب فیزیکال آیروکس
مامان سوگند ببخشینا سوالمو اینجا مطرح میکنم ....دخترا پوست دخترم خشک میشه بعد شستن اینا چی بزنم بهش نرم بشه ممنون میشم راهنمایی کنین
نمیزنم😐خودمم پوستم محصولاتی داشته باشه زیادی بوسش نمیکنم ک با پوستش برخوردی داشته باشه
من میزنم دخترم پوستش زود قرمز میشه
من از ۶ ماهکی میزنم ماتیلدا
من تازه دیروز خریدم ک بزنم براش برند مای گرفتم ۴۹۸
من میزنم یه وقتایی عجله دارم یادم میره ولی اکثر اوقات میزنم
هیدرودرم سان سیف خوبن
تاحالا نزدم البته اصن بیرون نرفتم ک بخام بزنم هرموقع بیرون رفتیم شب بوده
من میزنم البته تازه خریدم براش چون هنوز افتاب داغی نداشتیم
من میخوام برا تابستون بگیرم براشون تا حالا نزدم
منم میزنم ارتین تو افتاب قرمز میشد دکترش بهش داد با اینکه برنده ایرانیه ولی خیلیی خوبه راضیم خود دکترش معرفی کرد این برندو برای پوست های خشک و حساس هم هست
مناسب از 6ماه به بالا
من تا حالا نزدم 🙁
من سعی میکنم افتاب غیر مستقیم بگیره تا مستقیم در معرض افتاب باشه،همشون مواد شیمیایه و بجا خودش ضرر داره،گاهی افتاب ضرب نداشته باسه میبرم
من میزنم گلم
من میزنم
ماتیلدا
عالیه
چیکو میزنم
منم میزنم
من میزنم از نوزادی پسرم برند ماستلا
نه
کرم ثمین بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.