من نمیزنم چون همه ضدآفتاب ها بعد دو ساعت باید دوباره بزنی اونایی که میگن ما روزی یک بار میزنیم فایده نداره، دکتر پوست بهم گفت ضدآفتابا باید ٢ساعنی یه بار تمدید بشن که من حوصله این کارا ندارم
مای روش نوشته سه سال به بالا من اینو واسش گرفتم
چرا من میزنم ماستلا
من میزنم
نه آخه زیاد تو آفتاب نمیبرمش
من برای دخترم ضدافتاب برند ماتیلدا خریدم خیلی خوبه
براش خریدماااااا
خودم استفاده کردم😁😁😁😁
راستش منبرای سیزده بدر رفتمداروخانه گرفتم مارک مای بهم داد از این رولی هاست.دکترش یه چی خارجی نوشته بود ولی من گم کردم اسمشووووو منتظرم بعدکبردم چکاپ بپرسم
هنوز اونقدر آفتاب شدید نیست برای تابستون خوبه
من اینو گرفتم بهش میزنم خودمم استفاده میکنم 🤣🤣🤣
من گرفتم baby cocol
وقتی واقعا نزدم
نمیدونم چرا 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.