دیشب که زد ، یعنی امشب هم میزنن؟
ما بهارستانیم آروم هیچ صدایی این نزدیکی ها نیست خدا بخیر کنه انشاءالله
اب دوربچم کم شده دکترم گفت اگ تاشنبه اوکی نشه باید سزارین بشی توروخدا دعاکنید واسم امپول ریه هم زدم زود برااینکه بچم بیاد😭وزن نگرفته هنوز کوچیکه
ما توی شاهین شهر شرکت هسا رو زدن دیشب
بچه ها چه خبر ؟؟
فولادشهر هم آروم بوده تاحالا خداراشکر
نجف ابادم ساکته خداروشکر
اره طرفای ما هم ساکته خبری نیست
فعلا که خبری نیست ولی شنیدم قراره اطلاعات را بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.