۲ پاسخ

سلام یادمه عدد انتی بجه شما بالا بود درسته... میتونم بپرسم چکار کردین سلفری دادین یا آمینو سنتز شدین؟؟

دختر منم نکرد نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی