۱ پاسخ

سلام گلم خوب هستین
ببخشید ولی دبدم چند ماه پیش تاپیک گذاشته بودی که ناخن رفته بود تو انگشت الان خوب شدی
چیکار کردی خوب شد؟
ببین پای منم اینجوری شده خیلی درد میکنه

تصویر

سوال های مرتبط